ВЫСТАВКА Гонконг 2009
- rost_yalta
- читатель форума
- Сообщения: 758
- Зарегистрирован: Вт фев 12, 2008 5:09 pm
- Откуда: Ялта, АР Крым, Украина
ВЫСТАВКА Гонконг 2009
ВИСТАВКА Гонконг 2009 – 23 Азійська міжнародна філателістична виставка
21.05.2009
14 травня 2009 року стало переломним етапом розвитку не лише української, а й світової філателії.
Виставка-продаж філателістичної продукції під назвою «Гонконг 2009 – 23 Азійська міжнародна філателістична виставка», організована Гонконгською філателістичною спільнотою під патронажем Федерації інтернаціональної азійської філателії, тривала з 14 по 17 травня у Гонконгському експозиційному центрі.
Головній темі події – «Youth Philately» – були присвячені доповіді всесвітньо відомих філателістів.
У виставці брали участь понад 40 азійських країн та представники країн Західної Європи. Укрпошта була єдиною компанією, яка репрезентувала пострадянські країни.
Мета проведення виставки «Youth Philately» - це насамперед підтримка інтересу молоді до філателії та сприяння розвитку філателії як здорового та культурно-просвітницького хобі.
Для цього на виставку були запрошені учні середніх та старших класів шкіл Гонконгу. Крім того, були влаштовані конкурси на кращу дитячу колекцію.
Раніше Українська пошта вже брала участь у Гонконгських філателістичних виставках. Однак, як зазначали угорські та американські колеги, Укрпошта робила «ведмежу послугу для іміджу країни». Тому цього разу Укрпошта визначилася з пріоритетом: зламати стереотипи про державу, які склалися у світового філателістичного товариства!
Експозиція тривала чотири дні, кожен з яких мав свою тематику: 14 травня –Твій день; 15 травня – День дружби народів; 16 травня – День колекціонерів; 17 травня – День родини.
Виставка була не дуже великою. І лише Українська пошта представила азійським клієнтам понад 500 позицій філателістичної продукції. Слід зазначити, що особливою популярністю користувалися книжка «Український народний одяг» та марки «Традиційні головні убори», «Тепловози», «Знаки Зодіаку», «Збереження полярних регіонів», «Метелики», «Український народний одяг», «Хати», «Годинники», марки православної та воєнної тематики й річні набори.
Спочатку незрозумілим видалося й те, що відвідувачі виставки часом без розбору замовляли поштові українські марки: письменники, музиканти, марки релігійної тематики. Та під час бесіди виявлялося, що людина взагалі не розуміє, що зображено на марках. Така ситуація свідчить, що азійський філателістичний ринок не насичений українським товаром, а споживач мало знає про Україну. Отож дилерські угоди не працюють, а їхню ефективність необхідно переглянути.
Багато клієнтів були зацікавлені в оформленні філателістичного абонемента, а також у замовленні конкретних поштових марок через мережу Internet. Високий рівень технічного розвитку країни, а також популярність філателії серед молоді –результат цілеспрямованої багаторічної роботи Пошти Гонконгу.
Від азійських споживачів Укрпошта отримала кілька корисних порад. Наприклад, щодо випуску поштових марок за тематикою: динозаври, поліцейські, пожежники, а також марок із петриківським розписом. Яскравість та динамічність барв петриківського розпису припала до душі всім відвідувачам виставки. Тому Укрпошта порадувала нових клієнтів можливістю невдовзі замовити «Власну Марку» з сюжетом петриківки.
Як зазначив директор Філателістичної виставки Гонконг 2009 містер Вільям Кван, Українська пошта стала еталоном не тільки для присутніх поштових адміністрацій, а й для державних апаратів поштових адміністрацій в цілому.
Свій виставковий куточок Укрпошта прикрасила плакатами нових серій поштових марок «Європа - астрономія», «Збереження полярних регіонів», «Київський зоопарк», «Гоголь», річними наборами 2006 – 2008 рр., традиційним рушником ручної роботи, національним символом гостинності – короваєм – та посудом з петриківським розписом. Стенд був оформлений в етнічному стилі – стрічками, квітами та віночками.
Дітей, які відвідували виставку, пригощали цукерками вітчизняного виробництва та українським шоколадом у формі підків та сердець. Час від часу лунав Поштовий гімн Української пошти.
Такий щирий патріотизм привертав увагу не тільки господарів виставки, а й гостей з інших країн – від Пакистану до США! Таких змін від Української пошти не очікувала жодна поштова адміністрація. Передусім присутні були вражені новою командою, яка своєю любов’ю до України, пристрастю до філателії та бажанням працювати зробила неможливе!
Олена КАПРІЙ,
начальник відділу маркетингу
та реалізації послуг УДППЗ «Укрпошта»
21.05.2009
14 травня 2009 року стало переломним етапом розвитку не лише української, а й світової філателії.
Виставка-продаж філателістичної продукції під назвою «Гонконг 2009 – 23 Азійська міжнародна філателістична виставка», організована Гонконгською філателістичною спільнотою під патронажем Федерації інтернаціональної азійської філателії, тривала з 14 по 17 травня у Гонконгському експозиційному центрі.
Головній темі події – «Youth Philately» – були присвячені доповіді всесвітньо відомих філателістів.
У виставці брали участь понад 40 азійських країн та представники країн Західної Європи. Укрпошта була єдиною компанією, яка репрезентувала пострадянські країни.
Мета проведення виставки «Youth Philately» - це насамперед підтримка інтересу молоді до філателії та сприяння розвитку філателії як здорового та культурно-просвітницького хобі.
Для цього на виставку були запрошені учні середніх та старших класів шкіл Гонконгу. Крім того, були влаштовані конкурси на кращу дитячу колекцію.
Раніше Українська пошта вже брала участь у Гонконгських філателістичних виставках. Однак, як зазначали угорські та американські колеги, Укрпошта робила «ведмежу послугу для іміджу країни». Тому цього разу Укрпошта визначилася з пріоритетом: зламати стереотипи про державу, які склалися у світового філателістичного товариства!
Експозиція тривала чотири дні, кожен з яких мав свою тематику: 14 травня –Твій день; 15 травня – День дружби народів; 16 травня – День колекціонерів; 17 травня – День родини.
Виставка була не дуже великою. І лише Українська пошта представила азійським клієнтам понад 500 позицій філателістичної продукції. Слід зазначити, що особливою популярністю користувалися книжка «Український народний одяг» та марки «Традиційні головні убори», «Тепловози», «Знаки Зодіаку», «Збереження полярних регіонів», «Метелики», «Український народний одяг», «Хати», «Годинники», марки православної та воєнної тематики й річні набори.
Спочатку незрозумілим видалося й те, що відвідувачі виставки часом без розбору замовляли поштові українські марки: письменники, музиканти, марки релігійної тематики. Та під час бесіди виявлялося, що людина взагалі не розуміє, що зображено на марках. Така ситуація свідчить, що азійський філателістичний ринок не насичений українським товаром, а споживач мало знає про Україну. Отож дилерські угоди не працюють, а їхню ефективність необхідно переглянути.
Багато клієнтів були зацікавлені в оформленні філателістичного абонемента, а також у замовленні конкретних поштових марок через мережу Internet. Високий рівень технічного розвитку країни, а також популярність філателії серед молоді –результат цілеспрямованої багаторічної роботи Пошти Гонконгу.
Від азійських споживачів Укрпошта отримала кілька корисних порад. Наприклад, щодо випуску поштових марок за тематикою: динозаври, поліцейські, пожежники, а також марок із петриківським розписом. Яскравість та динамічність барв петриківського розпису припала до душі всім відвідувачам виставки. Тому Укрпошта порадувала нових клієнтів можливістю невдовзі замовити «Власну Марку» з сюжетом петриківки.
Як зазначив директор Філателістичної виставки Гонконг 2009 містер Вільям Кван, Українська пошта стала еталоном не тільки для присутніх поштових адміністрацій, а й для державних апаратів поштових адміністрацій в цілому.
Свій виставковий куточок Укрпошта прикрасила плакатами нових серій поштових марок «Європа - астрономія», «Збереження полярних регіонів», «Київський зоопарк», «Гоголь», річними наборами 2006 – 2008 рр., традиційним рушником ручної роботи, національним символом гостинності – короваєм – та посудом з петриківським розписом. Стенд був оформлений в етнічному стилі – стрічками, квітами та віночками.
Дітей, які відвідували виставку, пригощали цукерками вітчизняного виробництва та українським шоколадом у формі підків та сердець. Час від часу лунав Поштовий гімн Української пошти.
Такий щирий патріотизм привертав увагу не тільки господарів виставки, а й гостей з інших країн – від Пакистану до США! Таких змін від Української пошти не очікувала жодна поштова адміністрація. Передусім присутні були вражені новою командою, яка своєю любов’ю до України, пристрастю до філателії та бажанням працювати зробила неможливе!
Олена КАПРІЙ,
начальник відділу маркетингу
та реалізації послуг УДППЗ «Укрпошта»
- seniorsino
- член клуба
- Сообщения: 930
- Зарегистрирован: Чт июн 07, 2007 9:09 pm
- Откуда: Токио
Ага)) Картинки с выставки:
Кстати, надо сказать, УкрПочта в плане участия на выставке - молодцы: их мини-павильон никогда не пустовал, а продажи шли довольно бойко, потому что для местных предлагаемый материал был довольно экзотический.
Я поспрашивал: цены выходили довольно высокие. По крайней мере, на недавние выпуски. Но у них там была и приличная заначка старых выпусков.
Кстати, какое-либо наличие скандала с печатниками с ходу отрицалось. То ли ребята-участники были "не в теме" (ох, сомневаюсь!), то ли получили установку на "в Багдаде всё спокойно! и ни-ни!" (куда более вероятно)
Я поспрашивал: цены выходили довольно высокие. По крайней мере, на недавние выпуски. Но у них там была и приличная заначка старых выпусков.
Кстати, какое-либо наличие скандала с печатниками с ходу отрицалось. То ли ребята-участники были "не в теме" (ох, сомневаюсь!), то ли получили установку на "в Багдаде всё спокойно! и ни-ни!" (куда более вероятно)
Хіба ревуть воли, як ясла повні?
- seniorsino
- член клуба
- Сообщения: 930
- Зарегистрирован: Чт июн 07, 2007 9:09 pm
- Откуда: Токио
Этот мужик - злостный спекулянт!
Продавал купоны-персоналки с маркой местного тарифа 1.40 аж по 6 Это так называемая, чтоб её... , Hong Kong Philatelic Association. Изготовленный ими конвертный самиздат шел по 3 (ГК долл.) - еще куда ни шло.
Причем были и варианты, где уже "всё сделано": марочка наклеена, штемпелёк аккуратненько поставлен, кашетки тоже... ну и цена - еще в 2 раза выше на такой сувенир.
Продажа, как видите, идёт бойко. Ну а "изделия" (отправленные реальной почтой, разумеется, не сувениры), надеюсь, скоро тут появятся
Кстати, в плане спецгашений... всего было 4 выставочных дня, соответственно, 4 разных штемпеля. Можно было подойти к почтовикам и погасить, а можно - бросить в один из этих ящиков. Причем по окончании тематического дня прорезь в ящике заклеивали.
Продавал купоны-персоналки с маркой местного тарифа 1.40 аж по 6 Это так называемая, чтоб её... , Hong Kong Philatelic Association. Изготовленный ими конвертный самиздат шел по 3 (ГК долл.) - еще куда ни шло.
Причем были и варианты, где уже "всё сделано": марочка наклеена, штемпелёк аккуратненько поставлен, кашетки тоже... ну и цена - еще в 2 раза выше на такой сувенир.
Продажа, как видите, идёт бойко. Ну а "изделия" (отправленные реальной почтой, разумеется, не сувениры), надеюсь, скоро тут появятся
Кстати, в плане спецгашений... всего было 4 выставочных дня, соответственно, 4 разных штемпеля. Можно было подойти к почтовикам и погасить, а можно - бросить в один из этих ящиков. Причем по окончании тематического дня прорезь в ящике заклеивали.
Хіба ревуть воли, як ясла повні?
- seniorsino
- член клуба
- Сообщения: 930
- Зарегистрирован: Чт июн 07, 2007 9:09 pm
- Откуда: Токио
Что мне на этой выставке понравилось - так это популяризация и промоушн детской и юношеской филателии! Мало того, что была экспозиции - юношеская как отдельный класс, так еще устроили и межшкольный конкурс (очень простенькие экспонаты, но всё же!). А помимо этого был конкурс - Children Stamps Design Competition.
А вот это школьникам раздают марки. Гашеные разумеется. Но в хорошем состоянии. Раздают просто так - как основы будущих коллекций.
А вот это школьникам раздают марки. Гашеные разумеется. Но в хорошем состоянии. Раздают просто так - как основы будущих коллекций.
Хіба ревуть воли, як ясла повні?
- seniorsino
- член клуба
- Сообщения: 930
- Зарегистрирован: Чт июн 07, 2007 9:09 pm
- Откуда: Токио
Несколько общих планов для представления о том Хто там был и чего там было
Слева от зеленого коврового покрытия - временное почтовое отделение. Что-то я забыл его сфотографировать. Но пространства для организации гашений было много - всем хватало. А отправлять можно было хоть посылки.
Слева от зеленого коврового покрытия - временное почтовое отделение. Что-то я забыл его сфотографировать. Но пространства для организации гашений было много - всем хватало. А отправлять можно было хоть посылки.
Хіба ревуть воли, як ясла повні?
- seniorsino
- член клуба
- Сообщения: 930
- Зарегистрирован: Чт июн 07, 2007 9:09 pm
- Откуда: Токио
- seniorsino
- член клуба
- Сообщения: 930
- Зарегистрирован: Чт июн 07, 2007 9:09 pm
- Откуда: Токио
Экспонаты, честно скажу, понравились. Хватало и тематики и хорошо разработанной классики. Хотя это может потому, что я вообще впервые попал на выставку такого уровня. Всё посмотреть не успел, да и голова к концу дня да еще и после работы шла кругом...
Посвящается Спице, в самом деле куда-то с форума исчезнувшей:
Курьёз, на мой (русскоязычный ) взгляд. Вот такой конвертик в экспозиции о благороднейших животных - лошадях и конном спорте :
А в целом, доля целых вещей СССР и постсоветской России в экспозициях, не имеющих даже далёкого отношения к русскоязычному миру иностранцев, поражала воображение
Тематически наши postal stationery очень даже разнообразны и хороши!
Посвящается Спице, в самом деле куда-то с форума исчезнувшей:
Курьёз, на мой (русскоязычный ) взгляд. Вот такой конвертик в экспозиции о благороднейших животных - лошадях и конном спорте :
А в целом, доля целых вещей СССР и постсоветской России в экспозициях, не имеющих даже далёкого отношения к русскоязычному миру иностранцев, поражала воображение
Тематически наши postal stationery очень даже разнообразны и хороши!
Хіба ревуть воли, як ясла повні?
-
- читатель форума
- Сообщения: 87
- Зарегистрирован: Сб дек 06, 2008 11:51 pm
- Откуда: Харьков
Re: ВЫСТАВКА Гонконг 2009
Какой ужас! И этим собираются привлекать молодеж в филателию?!rost_yalta писал(а): І лише Українська пошта представила азійським клієнтам понад 500 позицій філателістичної продукції.
...
Спочатку незрозумілим видалося й те, що відвідувачі виставки часом без розбору замовляли поштові українські марки: письменники, музиканти, марки релігійної тематики. Та під час бесіди виявлялося, що людина взагалі не розуміє, що зображено на марках. Така ситуація свідчить, що азійський філателістичний ринок не насичений українським товаром, а споживач мало знає про Україну.
Чего только стоят выражения "филателистическая продукция", "украинский товар" и "потребитель"...
Укрпочта лучше бы почтовые марки для оплаты услуг выпускала, а не о каких-то рынках и динозаврах думала!
al-abb wa'l-ibn wa rûh al-quds Âlahu wâhid
Ну раз та не выходит, пробуют другим боком подработать. А так так экспорт Украины не может не тревожить.
Где бы взять эксклюзивные сувениры?