ВЫСТАВКА Гонконг 2009
Добавлено: Пт май 22, 2009 10:53 pm
ВИСТАВКА Гонконг 2009 – 23 Азійська міжнародна філателістична виставка
21.05.2009
14 травня 2009 року стало переломним етапом розвитку не лише української, а й світової філателії.
Виставка-продаж філателістичної продукції під назвою «Гонконг 2009 – 23 Азійська міжнародна філателістична виставка», організована Гонконгською філателістичною спільнотою під патронажем Федерації інтернаціональної азійської філателії, тривала з 14 по 17 травня у Гонконгському експозиційному центрі.
Головній темі події – «Youth Philately» – були присвячені доповіді всесвітньо відомих філателістів.
У виставці брали участь понад 40 азійських країн та представники країн Західної Європи. Укрпошта була єдиною компанією, яка репрезентувала пострадянські країни.
Мета проведення виставки «Youth Philately» - це насамперед підтримка інтересу молоді до філателії та сприяння розвитку філателії як здорового та культурно-просвітницького хобі.
Для цього на виставку були запрошені учні середніх та старших класів шкіл Гонконгу. Крім того, були влаштовані конкурси на кращу дитячу колекцію.
Раніше Українська пошта вже брала участь у Гонконгських філателістичних виставках. Однак, як зазначали угорські та американські колеги, Укрпошта робила «ведмежу послугу для іміджу країни». Тому цього разу Укрпошта визначилася з пріоритетом: зламати стереотипи про державу, які склалися у світового філателістичного товариства!
Експозиція тривала чотири дні, кожен з яких мав свою тематику: 14 травня –Твій день; 15 травня – День дружби народів; 16 травня – День колекціонерів; 17 травня – День родини.
Виставка була не дуже великою. І лише Українська пошта представила азійським клієнтам понад 500 позицій філателістичної продукції. Слід зазначити, що особливою популярністю користувалися книжка «Український народний одяг» та марки «Традиційні головні убори», «Тепловози», «Знаки Зодіаку», «Збереження полярних регіонів», «Метелики», «Український народний одяг», «Хати», «Годинники», марки православної та воєнної тематики й річні набори.
Спочатку незрозумілим видалося й те, що відвідувачі виставки часом без розбору замовляли поштові українські марки: письменники, музиканти, марки релігійної тематики. Та під час бесіди виявлялося, що людина взагалі не розуміє, що зображено на марках. Така ситуація свідчить, що азійський філателістичний ринок не насичений українським товаром, а споживач мало знає про Україну. Отож дилерські угоди не працюють, а їхню ефективність необхідно переглянути.
Багато клієнтів були зацікавлені в оформленні філателістичного абонемента, а також у замовленні конкретних поштових марок через мережу Internet. Високий рівень технічного розвитку країни, а також популярність філателії серед молоді –результат цілеспрямованої багаторічної роботи Пошти Гонконгу.
Від азійських споживачів Укрпошта отримала кілька корисних порад. Наприклад, щодо випуску поштових марок за тематикою: динозаври, поліцейські, пожежники, а також марок із петриківським розписом. Яскравість та динамічність барв петриківського розпису припала до душі всім відвідувачам виставки. Тому Укрпошта порадувала нових клієнтів можливістю невдовзі замовити «Власну Марку» з сюжетом петриківки.
Як зазначив директор Філателістичної виставки Гонконг 2009 містер Вільям Кван, Українська пошта стала еталоном не тільки для присутніх поштових адміністрацій, а й для державних апаратів поштових адміністрацій в цілому.
Свій виставковий куточок Укрпошта прикрасила плакатами нових серій поштових марок «Європа - астрономія», «Збереження полярних регіонів», «Київський зоопарк», «Гоголь», річними наборами 2006 – 2008 рр., традиційним рушником ручної роботи, національним символом гостинності – короваєм – та посудом з петриківським розписом. Стенд був оформлений в етнічному стилі – стрічками, квітами та віночками.
Дітей, які відвідували виставку, пригощали цукерками вітчизняного виробництва та українським шоколадом у формі підків та сердець. Час від часу лунав Поштовий гімн Української пошти.
Такий щирий патріотизм привертав увагу не тільки господарів виставки, а й гостей з інших країн – від Пакистану до США! Таких змін від Української пошти не очікувала жодна поштова адміністрація. Передусім присутні були вражені новою командою, яка своєю любов’ю до України, пристрастю до філателії та бажанням працювати зробила неможливе!
Олена КАПРІЙ,
начальник відділу маркетингу
та реалізації послуг УДППЗ «Укрпошта»
21.05.2009
14 травня 2009 року стало переломним етапом розвитку не лише української, а й світової філателії.
Виставка-продаж філателістичної продукції під назвою «Гонконг 2009 – 23 Азійська міжнародна філателістична виставка», організована Гонконгською філателістичною спільнотою під патронажем Федерації інтернаціональної азійської філателії, тривала з 14 по 17 травня у Гонконгському експозиційному центрі.
Головній темі події – «Youth Philately» – були присвячені доповіді всесвітньо відомих філателістів.
У виставці брали участь понад 40 азійських країн та представники країн Західної Європи. Укрпошта була єдиною компанією, яка репрезентувала пострадянські країни.
Мета проведення виставки «Youth Philately» - це насамперед підтримка інтересу молоді до філателії та сприяння розвитку філателії як здорового та культурно-просвітницького хобі.
Для цього на виставку були запрошені учні середніх та старших класів шкіл Гонконгу. Крім того, були влаштовані конкурси на кращу дитячу колекцію.
Раніше Українська пошта вже брала участь у Гонконгських філателістичних виставках. Однак, як зазначали угорські та американські колеги, Укрпошта робила «ведмежу послугу для іміджу країни». Тому цього разу Укрпошта визначилася з пріоритетом: зламати стереотипи про державу, які склалися у світового філателістичного товариства!
Експозиція тривала чотири дні, кожен з яких мав свою тематику: 14 травня –Твій день; 15 травня – День дружби народів; 16 травня – День колекціонерів; 17 травня – День родини.
Виставка була не дуже великою. І лише Українська пошта представила азійським клієнтам понад 500 позицій філателістичної продукції. Слід зазначити, що особливою популярністю користувалися книжка «Український народний одяг» та марки «Традиційні головні убори», «Тепловози», «Знаки Зодіаку», «Збереження полярних регіонів», «Метелики», «Український народний одяг», «Хати», «Годинники», марки православної та воєнної тематики й річні набори.
Спочатку незрозумілим видалося й те, що відвідувачі виставки часом без розбору замовляли поштові українські марки: письменники, музиканти, марки релігійної тематики. Та під час бесіди виявлялося, що людина взагалі не розуміє, що зображено на марках. Така ситуація свідчить, що азійський філателістичний ринок не насичений українським товаром, а споживач мало знає про Україну. Отож дилерські угоди не працюють, а їхню ефективність необхідно переглянути.
Багато клієнтів були зацікавлені в оформленні філателістичного абонемента, а також у замовленні конкретних поштових марок через мережу Internet. Високий рівень технічного розвитку країни, а також популярність філателії серед молоді –результат цілеспрямованої багаторічної роботи Пошти Гонконгу.
Від азійських споживачів Укрпошта отримала кілька корисних порад. Наприклад, щодо випуску поштових марок за тематикою: динозаври, поліцейські, пожежники, а також марок із петриківським розписом. Яскравість та динамічність барв петриківського розпису припала до душі всім відвідувачам виставки. Тому Укрпошта порадувала нових клієнтів можливістю невдовзі замовити «Власну Марку» з сюжетом петриківки.
Як зазначив директор Філателістичної виставки Гонконг 2009 містер Вільям Кван, Українська пошта стала еталоном не тільки для присутніх поштових адміністрацій, а й для державних апаратів поштових адміністрацій в цілому.
Свій виставковий куточок Укрпошта прикрасила плакатами нових серій поштових марок «Європа - астрономія», «Збереження полярних регіонів», «Київський зоопарк», «Гоголь», річними наборами 2006 – 2008 рр., традиційним рушником ручної роботи, національним символом гостинності – короваєм – та посудом з петриківським розписом. Стенд був оформлений в етнічному стилі – стрічками, квітами та віночками.
Дітей, які відвідували виставку, пригощали цукерками вітчизняного виробництва та українським шоколадом у формі підків та сердець. Час від часу лунав Поштовий гімн Української пошти.
Такий щирий патріотизм привертав увагу не тільки господарів виставки, а й гостей з інших країн – від Пакистану до США! Таких змін від Української пошти не очікувала жодна поштова адміністрація. Передусім присутні були вражені новою командою, яка своєю любов’ю до України, пристрастю до філателії та бажанням працювати зробила неможливе!
Олена КАПРІЙ,
начальник відділу маркетингу
та реалізації послуг УДППЗ «Укрпошта»